• Home
  • Family Day Paling Meriah

Family Day Paling Meriah





Family Day

Satu family besar ada lebih kurang 50 orang, nak buat family day kena cari tempat yang luas untuk buat aktiviti ramai-ramai.
.
Pening cari tempat mana yang sesuai nak buat family day. Tarikh dah ada, tentatif program pun ada tapi belum dapat tempat yang sesuai dengan tentatif yang nak dilakukan.
.
Nak cari tempat yang luas? Tempat yang boleh buat barbeku dan pelbagai aktiviti lain?
.
Di Royale Rose Garden, menyediakan tempat untuk anda meraikan family day bersama keluarga tersayang. Dijamin family day anda akan menjadi memori paling bahagia dan meriah.
.
Anda boleh membuat aktiviti seperti barbeku, sukaneka, mandi kolam dan sebagainya. Terkini, Royale Rose Garden juga menyediakan homestay untuk sesiapa yang ingin menginap di Royale Rose Garden.


ANTARA KEMUDAHAN-KEMUDAHAN YANG SANGAT SELESA DISEDIAKAN

(+) Gazebo untuk berehat sambil makan di tepi kolam
(+) Kanopi untuk meraikan majlis
(+) Tandas seperti hotel 3 star untuk mandi
(+) Surau lengkap dengan telekung dan sejadah
(+) Ruang penyediaan makanan
(+) Ruang untuk berbeku
(+) Ruang parking yang sangat luas- boleh muat 50 biji kereta
(+) Kawasan berpagar
.


Perkhidmatan lain turut disediakan dengan SEWAAN

🖒Tempat BBQ disediakan TIDAK termasuk arang
🖒PA Sistem




Testimoni

Seronok bila tengok keluarga semua happy dan selesa sambut family day sama-sama dekat Royale Rose Garden. Aktiviti berjalan lancar dengan adanya kemudahan yang disediakan. Terima kasih Royale Rose Garden kerana menyediakan tempat dan kemudahan yang sangat selesa untuk kami sekeluarga melakukan aktiviti family day. - Sarimah

Rasa macam nak buat semua event dekat Royale Rose Garden je, dah lah dekat dengan rumah. Best sangat, ada kolam untuk dewasa dan kanak-kanak, boleh berbeku. Ruang dia sangat luas untuk lakukan pelbagai aktiviti. Oh ye tempat parking kereta pun luas tak payah sesak park luar pagar, 10 biji kereta pun boleh park dalam laman Royale Rose Garden. - Azim


KLIK LINK UNTUK INFO DAN TEMPAHAN 
https://senang.la/nak/royalerosegarden




Post a Comment

Categories

Recent News

[latest][5][recentright]

Royale Rose Garden

Tentang Kami
Royale Rose Garden Beranang ialah sebuah dewan acara berkonsep taman ibarat di dalam taman bunga bak indah berseri. Kami beroperasi secara kecil kecilan pada tahun 2017 hingga lah sekarang. Konsep kami ialah memberikan keceriaan kepada semua peringkat usia dengan harga berpatutan dan kualiti yang terbaik.
Cara Booking Event
Book royale rose garden melalui whatsapp. Klik Sini Untuk whatsapp
Lokasi Kami
Lokasi kami di 799A, Jalan Sungai Jai, Kampung Sungai Jai, 43700 Beranang, Selangor